ЗначениеБългарскиАнглийски
Стратегия за продажби през социалните медииSocial selling strategy
Стратегията за продажби през социалните мрежи се състои от план, който позиционира бранда или продукта така, че чрез присъствието си в дадената социална мрежа компанията да добие предимство пред конкуренцията. Важно е да се отбележи, че стратегията за продажби през социалните мрежи не включва реализирането на директни продажби. В повечето случаи присъствието на дадена компания в социална медиа е добавка към цялостната й стратегия за реализиране на продажби, като социалните медии се използват като канали, чрез които се комуникира важна информация, идеи, цели, общува се с клиенти и потенциални клиенти по бърз и релевантен начин, разпространяват се рекламни послания и т.н., което реализирано адекватно повишава индиректно нивото на продажбите.